با بدر

با بدر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۴

قدر مادر

داشتیم درباره ی مسائل سیاسی روز و اوضاع جنگ صحبت می کردیم که یکدفعه پرسید: اگه من شهید شوم تو برام چیکار می کنی؟

سؤال عجیبی بود.تعجب کردم.سنش کوچکتر از آن بود که جبهه راهش بدهند.گفتم: خدا نکنه این چه حرفیه؟گفت: نه!بگو برام چیکار می کنی؟!

گفتم:خب هزار تا صلوات، یه دور قرآن، چند روز روزه، دو هفته میام سر مزار و فاتحه سفارشی.شاید هم یه مراسم ختم با شکوه برات گرفتم،خدارو چه دیدی؟!

داشتم بحث رو به شوخی می کشوندم که گفت: نه نشد.

گفتم: اصلا هرچی تو بگی!خودت چیکار دوست داری برات انجام بدم؟

گفت: بعد از من به مادرم سر بزن،آخه خیلی تنها میشه!!!

امتداد 19 صفحه 34

"بعد شهدا ما چند بار به خانواده هاشون سر زدیم؟؟؟؟؟؟؟"

              

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۷
بدریان 313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی