با بدر

با بدر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است


رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: مجالس ما، مجالس حسینى، یعنى مجالس ضدظلم، مجالس ضدسلطه، مجالس ضدشمرها و یزیدها و ابن‏زیادهاى زمان موجود، زمان حاضر، معنایش این است. این استمرار ماجراى امام حسین است...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۹
بدریان 313

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۲
محمد ذوالفقاری

پیکرپاک شهدای حمله تروریستی سراوان در حرم مطهر رضوی تشییع شد.


پیکرپاک 4 تن از شهدای حادثه تروریستی سراوان در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
به گزارش شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، پیکر شهیدان حمید لزگی، محمد قرائی، امید پاراداد وحامد عبدالهی شورجه که در حادثه تروریستی سراوان به فیض شهادت نائل شد،ند، با حضورامام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی، مردم ولایت‌مدار مشهد مقدس، مسئولان کشوری و استانی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی مشهد مقدس، زائران و خادمان بارگاه منور رضوی و خانواده این شهیدان از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.
این گزارش می‌افزاید، پس از مراسم تشییع، نماز به امامت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس در صحن آزادی حرم مطهر بر بر پیکرپاک این شهیدان اقامه شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه عوامل استکبار جهانی اظهار داشت: متاسفانه در جریان این اقدام تروریستی 11 مرزبان از استان خراسان رضوی که 4 تن از آنان از شهر مقدس مشهد بودند، به شهادت رسیدند.
سردار بهمن امیری‌مقدم ادامه داد: شهادت افتخار و زینت مردم ماست و استقامت و هوشیاری در مقابل جنایتکاران وظیفه ما به عنوان وارثین شهدا است.
وی بیان داشت: به شهادت رساندن این عزیزان باردیگر ثابت کرد که دشمنان اسلام و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم و مدافعان شعاری دفاع از حقوق بشر در مسیر دشمنی با انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند.
وی در پایان گفت: اسکتبار جهانی در سراسر جهان همواره تلاش دارد تا بین مسلمین اختلاف‌افکنی کند و از این حربه استفاده‌های گوناگون ببرد. ولی مسلمانان با بصیرت و آگاهی خود در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و نخواهند گذاشت تا استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به اهداف شوم و غیر انسانی خود برسند.



۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۷
بدریان 313