با بدر

با بدر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۵

داعش:

داعش: بعد از تخریب کربلا و نجف به مشهد ایران خواهیم رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در چند روز گذشته گروهک تروریستی - تکفیری « الدولة الاسلامیة فی العراق والشام» موسوم به "داعش" در تهدیدات گسترده ی خود مدعی شده بود که قصد دارد عتبات عالیات در عراق را با خاک یکسان کند، از این رو بسیاری از محبین اهل بیت علیهم السلام از تمامی نقاط جهان به عراق آمده اند تا که از مراقد شریف دفاع و حمایت کنند.

از همین رو گروهک "داعش" خطاب به تمامی شیعیان نوشت: "رافضی"ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

نکته لازم به ذکر این است که "داعش" مدعی شده که از تحرکاتی که در مشهد درحال شکل گیری است حمایت می کند. "داعش" همچنین اعلام کرد: ما از گویندگان «علیکم بالمشهد» (شما را به مشهد توصیه می کنیم)، حمایت می کنیم.

گفتنی است، برخی از چهره های اهل تسنن، در سال های گذشته به اهل سنت توصیه کرده بودند که توجه خاصی به مشهد داشته باشند و بیشتر در این شهر رفت و آمد و حضور داشته باشند.

در پایان "داعش" از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از "رافضی"ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
بدریان 313

نظرات  (۸)

ما اماده هستیم برای ازبین بردن تک تک شما کی میاین؟
اقا اینا کی میان فقط بگین کی میاد؟
اماده ایم  امده
الهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
از این جور حرفا واسه دل خوش کردن ارباب هاشون میزنن
سلام.اماده ایم اماده
حامی سیاسی مالی و فکری گروه های تروریستی عربستانه.
کشور های ایران،عراق و سوریه که  قربانی تروریست هستند باید از نظر سیاسی مقابل عربستان یه کاری انجام بدند ( ابتدا مذاکره مستقیم با عربستان اگه این راه جواب نداد، بسیج کردن بقیه کشور های مسلمان و کشورهای سازمان ملل مقابل شاهزاده های سعودی) 
اماده ایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی