با بدر

با بدر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶

دستاوردهای انقلاب

دستاوردهای انقلاب در سایه مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری معرفی می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه مدیریت حکیمانه رهبری در جهان معرفی می شود و بالندگی امروز ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه است.

آیت الله سید صابر جباری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با اشاره به  انتخاب رهبری پس از ارتحال امام  خمینی اظهار کرد: رهبری فقیه و حکیمانه  امام خمینی در احیا دین، سبب شکل گیری نظام اسلامی شد و مردم با حمایت از امام خمینی استقلال و آزادی رابرای خود رقم زدند.

وی با بیان اینکه قیام مردم از 15 خرداد سال 42 آغاز شد و در سال 56 و 57 به اوج خود رسید، افزود: اسلام توانست در حرکت فرهنگی امام خمینی بار دیگر احیا شود و پس از رحلت امام، رهبری با مدیریت خود توانستند انقلاب را در ابعاد مختلف علمی و سیاسی و دستاوردها در دیگر عرصه ها به دنیا معرفی کنند.

جباری با اشاره به نقش وحدت در شکل گیری قیام مردمی انقلاب اسلامی و رهبری امام، تصریح کرد: ایران امروز با امنیت کامل اهداف خود را پیش می برد و  نقلاب رو به بالندگی بوده و این بالندگی در سایه ولایت فقیه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر دشمنان بخواهند در خلاف جهت آرمان های انقلاب حرکت کنند مردم می بینند، بصیرت مردم فتنه 88 را با مدیریت حکیمانه رهبری خنثی کرد.

جباری عنوان کرد: در هرجایی که انقلاب با مشکلات داخلی یا خارجی  از جمله فتنه 88 معرفی شد با مدیریت دقیق و امر به بصیرت اجتماعی و سیاسی که رهبری مردم را به آن دعوت کردند، توطئه ها خنثی شد.

وی با اشاره به فرمانبرداری مردم از رهبری بیان کرد: صداقت کاری، صراحت لهجه و ایستادگی از بارزترین ویژگی های مدیریت رهبری بوده و با حمایت فکری رهبری  از نظام اسلامی مدیریت اصولی در حوادث و چالش های مختلف انجام گرفت.

جباری خاطرنشان کرد: امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده و وظیقه مسئولان این است که با بررسی درست مدیریت جهادی را  در بخش اقتصاد و به ویژه فرهنگ که آسیب پذیر است انجام دهند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
بدریان 313

نظرات  (۱)

سلامتی امام خامنه ای عزیز ۳ صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی