با بدر

با بدر
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

واکنش تند لاریجانی به فیلم «من روحانی هستم»/ برخی مطالب مطرح شده در این فیلم خلاف واقع است/ چرا دروغ می‌گویید؟

رئیس مجلس در واکنش به پخش و محتوای فیلم «من روحانی هستم» گفت: در این سی‌دی یک سری مطالبی را مطرح کردند که برخی از مطالب خلاف واقع است. آقای روحانی رئیس‌جمهور را متهم کردند که شما در داستان مک‌فارلین حضور داشتید، این دروغ است، کسانی که در آن شرایط سیاسی پس از انقلاب حضور داشتند، همه می‌دانند که آقای روحانی نقشی در مسئله مک فارلین نداشته است، چرا خلاف واقع می‌گویید؟ چرا دروغ می‌گویید؟
واکنش تند لاریجانی به فیلم «من روحانی هستم»/ برخی مطالب مطرح شده در این فیلم خلاف واقع است/ چرا دروغ می‌گویید؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
محمد ذوالفقاری

نظرات  (۱)

خوب است آقایان ابتداء فیلم را ببینند سپس نظر دهند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی